viernes, 22 de marzo de 2013



Renfe plantea suprimir hasta 84 servicios ferroviarios a la semanales

Entre los afectados están 24 de la línea A Coruña-Ferrol y 14 de A Coruña-Monforte - Solo el Eje Atlántico y la conexión de Vigo con Madrid se salvan de los recortes


La reestructuración supondrá una reducción del 19% con respecto a la oferta actual
El plan de reestructuración de los servicios ferroviarios que está diseñando el Ministerio de Fomento para ahorrar costes y ganar en eficiencia promete dar un buen revolcón a la oferta de trenes regionales que operan en Galicia. La previsión con que trabajan Fomento y Renfe es eliminar a partir del próximo mes de junio 84 servicios semanales, lo que representará una reducción del 19% con respecto a la oferta actual. Del recorte solo se salvará el Eje Atlántico y la conexión de Vigo con Madrid. En el resto de trayectos se meterán las tijeras.
Todos los trenes que el ministerio propone eliminar realizan trayectos interiores en la comunidad y no afectan a los de larga distancia. La propuesta con la reestructuración de servicios fue presentada el pasado día 11 a los sindicatos ferroviarios en una reunión en la que estuvieron representantes de Fomento y de Renfe. Pero la planificación no está cerrada aún, ya que el Gobierno central mantiene conversaciones con los respectivos ejecutivos autonómicos por si alguno quiere financiar el mantenimiento de estos trenes.
En el caso de Galicia, la reducción planteada es de 84 servicios semanales, según se desprende de la documentación entregada a los sindicatos. El recorrido más afectado sería el que enlaza Santiago y Ourense por O Carballiño, en la que se pasaría de 68 a 42 relaciones a la semana, lo que supone la supresión de 26 servicios. Entre A Coruña y Ferrol se anularían otros 24 y catorce entre A Coruña-Monforte y Ourense-Puebla de Sanabria, este último ya anunciado a principios de año y cuyo servicio se realizará por autobús a partir de junio. La lista se supresiones se completaría con otras 6 relaciones suspendidas entre Ourense y Monforte.
Según la información trasladada a los sindicatos, tal como asegura la Confederación General del Trabajo (CGT), Fomento y Renfe estudian la posibilidad de reducir el impacto de la supresión de estos servicios utilizando trenes de larga distancia, que funcionaría también como regionales en la comunidad gallega.
Así, se plantea que el tren híbrido que comunica Madrid y A Coruña empiece y termine su recorrido en Ferrol, permitiendo que entre las dos ciudades gallegas funcione como un servicio regional. Esta misma solución ya se aplicó al tren Arco con destino al País Vasco, que opera como media distancia entre A Coruña, Lugo y Monforte.
"Desde la CGT rechazamos los planes del Ministerio de Fomento, pues suponen una importante reducción de los servicios ferroviarios para Galicia, especialmente para las zonas rurales más aisladas de la Galicia interior, donde los pueblos ya tendrán aún menos servicios de los ya de por sí meguados servicios", valora la sección ferroviaria del sindicato. Con todo, Galicia no es la comunidad más afectada por la reestructuración ferroviaria que estudian Fomento y Renfe. Hay otras siete autonomías con planes más drásticos, como es el caso de Extremadura, donde se propone una reducción del 60% de su actual oferta, y de Asturias, con un recorte de sus relaciones ferroviarias del 44%. En Castilla y León se plantea una reducción del 30% y en Cantabria del 33%.
La reestructuración de los servicios que ahora se conoce se suma a la propuesta de Fomento de reducir también las paradas en las estaciones que menos tráfico de pasajeros registran.
En 21 de ellas los trenes ya no pararán porque por ellas pasan menos de un pasajero al día de media y en otras 27 solo se detendrán un vez al día y por sentido porque la media de viajeros al día oscila entre uno y cinco. En esta última situación se encuentran, entre otros, los apeaderos de Pontevedra-Universidad, Pousa-Crecente, Cesantes, Neda, Cambre, Cecebre, Canabal o Os Peares. En todas estas estaciones, los trenes ya realizan las llamadas paradas facultativas, es decir, solo se detenían si había viajeros.








NOTA INFORMATIVA



 ASUNTO:  mobilización fabrica de armas



 O SÁBADO , DÍA 23 DE MARZO, AS 12:30h. TERÁ LUGAR,  UNHA MANIFESTACIÓN  DO PERSOAL DA FABRICA DE ARMAS, QUE  SAIRÁ  DA PALLOZA Á DELEGACIÓN DO GOBERNO.  

“POLO MANTEMENTO DA FABRICA DE ARMAS ”

DENDE "ESQUERDA UNIDA" DE CAMBRE, FACEMOS    UN CHAMAMENTO PARA A PARTICIPACIÓN NESTA MANIFESTACIÓN.


Consello local de "EU" Cambre






jueves, 21 de marzo de 2013



Executiva Nacional
Gabinete de Prensa
COMUNICADO DE PRENSA
A COORDINADORA NACIONAL DE ESQUERDA UNIDA YOLANDA DÍAZ, ESIXE A XUNTA QUE PELEXE EN MADRID A DEFENSA DOS TRABALLADORES DA FÁBRICA DE ARMAS E ESIXE A INMEDIATA IMPLICACIÓN DE FEIJOO

ESQUERDA UNIDA VISITA AOS TRABALLADORES DA FÁBRICA DE ARMAS, QUE SE
ATOPAN PECHADOS NA DEMANDA DUNHA SOLUCIÓN

A COVOCEIRA DO GRUPO PARLMENTAR DE AGE, YOLANDA DÍAZ, APOSTA POLA
DIVERSIFICACIÓN A USOS CIVÍS COMO O SECTOR DA AERONÁUTICA OU O EÓLICO
PARA ASEGURAR A VIABILIDADE DA FÁBRICA DE ÁRMAS

Hoxe a coordinadora nacional de Esquerda Unida e covoceira do grupo parlamentar de
AGE, Yolanda Díaz e o voceiro do grupo municipal de EU-V na Coruña, desenvolveron unha
rolda de prensa na porta da Fábrica de Aramas xunto cos traballadores.

Esquerda Unida visita aos traballadores da fábrica de armas, que se atopan
pechados na demanda dunha solución
. Durante a visita os dirixentes de EU amosaron
a súa solidariedade cos traballadores e pediron a General Dynamics un aprazamento do
peche xa o próximo sábado 16 finaliza o prazo de negociación co Comité intercentros.
Yolanda Díaz eixe a Xunta que pelexe en Madrid a defensa dos traballadores da
Fábrica de Armas e esixe a inmediata implicación de Feijoo
mentres lamenta que o
presidente da Xunta de Galicia fose a pasear a Madrid e que na reunión con Rajoy non
levase na axenda a grave situación da factoría coruñesa.

Díaz, denunciou a falta de vontade política do executivo de Feijoo que prioriza os intereses
das empresas privadas sobre os traballadores e recordou que esta é unha situación
herdada da privatización do goberno Aznar e esixiu a inmediata implicación do presidente
da Xunta de Galicia, Alberto Nuñez Feijoo.

A coordinadora nacional de EU, que acredita a viabilidade da empresa en base a
diversisificacion da produción, apostou porque o Estado recupere e empresas como Santa
Bárbara que pertencen a sectores estratéxicos.

Yolanda Díaz apostan pola diversificación a usos civís como o sector da
aeronáutica ou o eólico para asegurar a viabilidade da Fábrica de Ármas
. Xa que
dispón de instalacións, equipamentos e, o máis importante, persoal altamente cualificado
Pola súa banda, César Santiso acusou a Feijoo de escapismo político, diante do seu
silencio en relación con Santa Bárbara e subliñou a covardía do goberno central diante do
vil chantaxe da multinacional americana e sentenciou “o PP ponse de xeonllos diante do
poder do capital”.

Gabinete de prensa.
Executiva Nacional de Esquerda Unida.

viernes, 8 de marzo de 2013








COMUNICADO DE PRENSA

8 DE MARZO, SEN IGUALDADE NON HAI DEMOCRACIA

A EXECUTIVA NACIONAL DE ESQUERDA UNIDA CONSIDERA QUE A SEGREGACIÓN OCUPACIONAL E SECTORIAL POR RAZÓN DE XÉNERO REPRESENTA UNHA DAS PRINCIPAIS DESIGUALDADES

YOLANDA DÍAZ, COORDINADORA NACIONAL E DEPUTADA DE ESQUERDA UNIDA, LEMBRA QUE “ O CAPITALISMO RENEGA DA PERSPECTIVA DE XÉNERO E DA PERSPECTIVA SOCIAL POIS O SISTEMA SE SOSTÉN SOBRE A DESIGUALDADE, O PATRIARCADO E A NEGACIÓN DA DIVERSIDADE”.


Desde os inicios do movemento feminista, as mulleres estamos a loitar por unha sociedade mellor que iguale en dereitos e oportunidades a todas as persoas.

O 8 de marzo é un día para reivindicar que sen igualdade non hai democracia. As mulleres fomos e seguimos a ser as impulsoras e promotoras de grandes cambios que contribuíron decididamente ao enriquecemento da democracia, de tal xeito que demostramos que sen nós esta non existe.

A executiva nacional de Esquerda Unida considera que a segregación ocupacional e sectorial por razón de xénero representa unha das principais desigualdades. Democracia significa pleno emprego, de calidade, ben retribuido e sen discriminación de ningún tipo. O sistema capitalista feminiza a precariedade laboral e coloca á muller nun plano asistencial, a Lei Galega de Familia nos define como nais e coidadoras, a contrarreforma laboral nos sitúa como non rentables economicamente, a Lei de Interrupción Voluntaria do Embarazo, na súa aplicación condiciona ás decisións das mulleres e presiona para levar adiante os embarazos (labor asumida pola RED MADRE), por non falar da non regulado exercicio do dereito á obxección de conciencia na sanidade pública, que non respeta e entorpece o dereito ao aborto. Este é o sistema que relega á muller a un espazo propio doutros temos que pensabamos superados.

Yolanda Díaz, coordinadora nacional e deputada de Esquerda Unida, lembra que “o capitalismo renega da perspectiva de xénero e da perspectiva social pois o sistema se sostén sobre a desigualdade, o patriarcado e a negación da diversidade”. É preciso visibilizar na sociedade, ademais do conflicto capital/traballo o conflicto capital/vida, debemos camiñar cara un sistema no que as estructuras económicas, políticas e sociais estean ao servicio das persoas e dunha vida que permita que pague a pena ser vivida.

Por isto dende Esquerda Unida, neste día de reivindicación internacional, esiximos a derrogación da Lei Galega de Familia, a aplicación real de políticas públicas de igualdade, a vixiancia da aplicación da Lei de Interrupción Voluntaria do Embarazo, a erradicación da violencia machista, a recuperación dos centros desmantelados pola Xunta de Galicia adicados á promoción e á prevención e atención ás vítimas da violencia de xénero, o desenvolvemento de políticas encamiñadas á abolición da prostitución...


Gabinete de prensa.
Executiva Nacional de Esquerda Unida.
                                            




                     PODA DA ARBOREDA DA ESTRADA DA ESTACIÓN


O grupo Municipal de EU, ten solicitado do Goberno realizara as xestións oportunas ante a Deputación Provincial, co fin de realizar unha poda ármonica e selectiva do arborado da estrada da Estación, co fin de conservar as especies árboreas nas mellores condicións, e evitar problemas os veciñ@s, e seguridade vial na zona.

Os propios veciñ@s xa teñen manifestado en diversas ocasións que se sinten amenazados polos posibles danos que poidan ocasionar o desprendemento de parte da  extructura dos plataneiros.

Na actualidade están procedendo cos traballos de poda, que semella non se executan de xeito que mellore a situación na medida  demandada,  que debería estar en consonancia e encontrar un equilibrio e compatibilidade entre o respecto ecolóxico o árbore como ser vivo, e a protección   para persoas e bens materiais.

EU poñerá en coñecemento do responsable municipal este feito, co fin de que interveña ante o ente provincial responsable dos traballos, co fin de que se realicen  de xeito racional, evitando que as pólas das árbores causen molestias a veciñanza e ao tráfico.


                            Asdo: Grupo Municipal de EU de Cambre

miércoles, 6 de marzo de 2013


COMUNICADO DE PRENSA


ESQUERDA UNIDA LAMENTA A MORTE DO COMANDANTE HUGO CHÁVEZ, QUEN CONSEGUIU TRANSFORMAR VENEZUELA E CONVERTILA NUN EXEMPLO DE LOITA CONTRA A POBREZA.

O EXEMPLO VENEZOLANO, É O MODELO A SEGUIR NO PROCESO DE CONVERSIÓN SOCIALISTA DE AMÉRICA LATINA E O CARIBE.

YOLANDA DÍAZ: “A ELECCIÓN DEMOCRÁTICA DE CHÁVEZ REFLICTE A VONTADE DO POBO VENEZOLANO POR ACADAR A IGUALDADE, POR ERRADICAR A POBREZA E O ANALFABETISMO E, EN DEFINITIVA, A DIGNIDADE COMO POBO”

O proceso de construción do socialismo e loita contra a pobreza é o obxectivo que persegue o proceso revolucionario venezolano que coloca ás persoas no centro da política.

Esquerda Unida lamenta a morte do comandante Hugo Chávez, quen conseguiu transformar Venezuela e convertila nun exemplo de loita contra a pobreza. Coa súa política respaldada pola maioría da cidadanía, Chávez apostou pola recuperación da identidade venezolana arrebatada pola condición de colonia neoliberal, nacionalizou empresas e recuperou o control do país que estaba rendido ao abuso do capital.

A executiva nacional de Esquerda Unida considera que o exemplo venezolano, é un exemplo de revolución socialista da que occidente dista tanto. As políticas deseñadas pola vontade da igualdade de dereitos e oportunidades entre a cidadanía e a realidade dunhas políticas que camiñan cara unha igualdade roubada, pasa pola continuación da política revolucionaria iniciada con Chávez, e que celebraremos sexa continuada tras as vindeiras eleccións.

Yolanda Díaz: “a elección democrática  de Chávez reflicte a vontade do pobo venezolano por acadar a igualdade, por erradicar a pobreza e o analfabetismo e, en definitiva, a dignidade como pobo”.
                                                                                     
Gabinete de prensa.
Executiva Nacional de Esquerda Unida.

sábado, 2 de marzo de 2013


8 de marzo sin igualdade non hai democracia


Desde los inicios del movimiento feminista, las mujeres estamos luchando por una sociedad mejor que iguale en derechos y oportunidades a todas las personas. Las mujeres hemos sido y seguimos siendo las impulsoras y promotoras de grandes cambios que han contribuido decididamente al enriquecimiento de la democracia, de tal manera que hemos demostrado positivamente que sin nosotras, ésta no existe.

Democracia significa que hombres y mujeres disponemos de las mismas oportunidades y derechos. Por ello 
nosotras reivindicamos nuestra incorporación activa y plena a todos aquellos ámbitos a los que aspiremos, y que nunca, por el hecho de ser mujeres, nos estén vetados, porque consideramos que la paridad es consustancial con la democracia.Democracia significa que mujeres y hombres compartimos sin trabas ni vetos todo el tiempo y todos los espacios. 

Por eso no dejamos de insistir en que ambos deben distribuirse equitativamente, de tal manera que las 
responsabilidades sean compartidas.

Democracia significa pleno empleo, de calidad, bien retribuido, sin discriminaciones de ningún tipo. Por eso las mujeres feministas rechazamos la Reforma Laboral que comenzó el PSOE y que el PP ha concretado con unas condiciones casi de esclavitud y que perjudican gravemente a las mujeres.

Democracia significa que cada persona es dueña de su cuerpo, de sus decisiones y de sus posiciones ante la vida. 

Por ello nosotras luchamos para que no nos obliguen a reproducir actitudes o comportamientos prefijados, sino que podamos ser autónomas y libres para disponer de nuestra existencia. 
Por eso defenderemos decididamente que no se modifique de manera restrictiva el aborto, ni ningún derecho 
sexual y que no estamos dispuestas a que la iglesia católica siga interfiriendo en la vida de las mujeres.

Democracia significa que las diferencias, diversidades y opciones no marcan ningún tipo de exclusión o discriminación. De ahí que las mujeres no cejemos en nuestro empeño en que se acaben de una vez por todas,  todos los comportamientos sexistas y patriarcales. Por eso desde IU defendemos una sociedad que no consienta,  ni permita, ni avale que las mujeres sigan siendo discriminadas ni explotadas en ninguna de sus formas.

Democracia significa que el respeto y la libertad son valores irrenunciables. Por ello para nosotras la autonomía personal y económica, la capacidad de movimiento, de elección y el empleo, son derechos que conforman el concepto de igualdad de género.

Democracia significa que el Estado atiende a través de los servicios públicos, todas las necesidades de la ciudadanía. Por eso nos oponemos a las leyes como la de la dependencia que nos relega a los cuidados, por eso nos revelamos ante todo tipo de involuciones sociales que conlleven que a las mujeres se nos arrebaten los derechos conquistados.

Democracia significa erradicar de las estructuras sociales todos los condicionantes, costumbres o formas culturales que discriminen o excluyan. Por eso las mujeres feministas luchamos por una sociedad en la que hombres y mujeres sean iguales y donde la justicia y la equidad sean los cimientos fundamentales en los que se 
base la política. 

[Manifiesto del Área Federal de la Mujer de IU para el 8 de Marzo 2013] 

¡Nuestros derechos no se recortan! área de la mujer